Daha önce hiç muayene olmadım evleneli 5 ay oldu randevu aldım muayene olacağım adetim gecikti önceki ay tarlusal kullandım oldum bu ay yine olmadım gecikti soracağım sorular;
Gebeliğe engel bir durum var mı?
Yumurtalıklarım nasıl çalışıyor mu bir sorun varmı?
Yumurtlama oluyor mu acaba ne zaman oluyor?
Göğüslerimden sıvı geliyor
Hamile kalmaya hazırlanıyorum kullanabileceğim vitamin önerir misiniz
Kızlar acaba sorularım saçma mı çekindim de sorabilirim değilmi ❤️