Deletedmom_35 alparslanannesii1661 doktor pedifen vermiş ama ben calpol veriyorum sence hangisi daha iyi
Esraliiii Deletedmom_35 sünnet yerine bez mi yapiisiyor canim ben yaptırdim ama bu kadar küçük değillerdi sanırım cisi yakıyor iyileşir arada altını aç hava alsın yara
Azizinannesi2 Deletedmom_35 yeni gördüm postunu kusura bakma ilk iki gün çok zor geviyor ben iyi hatırlıyorum azizi sünnet ettirdik o gece hiç isememisti sürekli krem surduk hangi kremleri verdi acaba
Saricivciv Deletedmom_35 bende 2 hafta önce yaptırdm canım bebegm 2 aylık Calpol verdm ağrısını kessin diye
alparslanannesii1661 Deletedmom_35 anestol ve furacini karistirdiysa her yerine sur pipisinin o uyusturur onu aci hissetmez kuzum
Azizinannesi2 Deletedmom_35 biz bunları ayrı ayrı 5dk ya bir sürüyordum ağrı kesici her birde 4saatte bir demişsin ya doktor mu öyle dedi yoksa sen mi öyle suruyorsun
Deletedmom_35 Azizinannesi2 doktor öyle dedi ikisini karıştırdi böyle turuncu bişey oldu 4 saatte bir sur dedi
Gzm23 Deletedmom_35 canım sünnet konusunda pek bilgili değilim benlm de oğlum olacak ama Ben o kadar küçük yaşta sünnet yaptırmam çünkü o yaşlar da çocukda travma olarak kalıyor diye biliyorum
alparslanannesii1661 Gzm23 hayır büyük yaşta travma kalıyor küçükken travma kalmaz hatirlamaz bile buyukken anlar ne oldugunu aglar acısı yeter ona zaten
Deletedmom_35 Gzm23 bebekken daha çabuk unutuyorlar ya büyük olduğunda daha büyük travma oluyor bence
alparslanannesii1661 Deletedmom_35 iyilesti iyilesti dokunuyorum bile hic biseyi kalmadi pedifeni bilmiylrum ben calpol verdim inan bu geceyi atlar sabaha biseyi kalmaz klipsli mi oldu i