Deletedmom_35 Geçmiş olsun, tırnak kesilirken etimize gelse günlerce açıyor. İllaki acısı vardır. Doktorunuz ağrı kesici şurup vermistir. Umarım çabucak iyileşir. Ben yaptırmadım oğluma sünnet şuan 3,5 yaşında, ikinciye hamileyim ona da yaptırmayı düşünmüyorum. Hayata dair kendi kararları, dönüşü de yok burdaha, büyüdüklerinde karar versinler istiyorum. Yaptıranlara saygı duyuyorum.