Kumpr size tavsiyem sürekli kapatıp açmayın daha fazla yakıyor hep aynı dengede tutun ev de soğumaz bu haliyle, bilen birinin tavsiyesiyle söylüyorum oda ne kadar kapatıp açarsanız petekler tekrar açılınca kendini anca ısıtıp daha fazla yakıyor demişti, birde bu şekilde deneyin