Mucizem0825 anasayfa bebek-anne bilgileri kısmının en altında Bebiş doğdu yazan bir buton çıkıyor tam 34+0 olunca. Sanırım bu tarihlerde de doğsa Allah’ın izniyle gelişimini büyük ölçüde tamamlamış olacak, sorun olmayacak diye😊🙏 sizin de az kalmış zaten görürsünüz 🐣 Teşekkür ederim hepimiz inşallah 🐣