Merhaba hanimlar biz kızımla 30.haftamıza girdik cok heyecanliyim bi yandan biran once dogum olsun istiyorum ama bi yandan da hep icimde kalsin istiyorum okadar cok alistim ki karnimda debelenmesine 🥰😇 sizler kaçinci haftadasiniz ve sizler de benim gibi dusunuyor musunuz 🤭❤