Oznur35 K-kbr bi tuzlu ayran bi sade soda iç serum takılmış gibi olursun doktor tavsiyesi 😃 kimseye bu tür tüyolar vermem
K-kbr Oznur35 Ayran içersem iyice bozabilirim midemi laktoz alerjim var hamilelik sürecinde de laktozsuz ürün tüketmiyorum sadece soda iyi gelmez mi 😕 tüyon için teşekkür ederim ☺️
Oznur35 K-kbr olur olur soda iç bi tansiyonun dengelensin en azından 33 haftadır beni ayakta tutan tek şey sade soda ayran yoksa dk başı bayılıyordum tansiyon düşkünlüğünden çarpıntıdan vs
Lulikli Oznur35 valla uyudum ama uyandım. Oğlum o kadar çok hareket ediyor ki sanki çıkakacak gibi. Korkmadım değil 🥺 36+5iz
Oznur35 Naneliayran ben 8 aydır toplasan 2 kere kustum kusmam olmadı desem yeri ama mide bulantısı 🤦♀️🤦♀️
HeyMommy Kocam gece vardiyasında. O yokken hep tedirgin olup gün aydınlanana kadar uyuyamam. Salonda tv karşısında telefondan bişeylere bakınıp duruyorum 😂🤷🏻♀️
Naneliayran K-kbr o da bi nimetmiş gerçekten. Ben kusunca artık sızıp uyuyordum ama kusmazsam cidden sanki içimde zehir dolanıyormuş gibiydi. Geçti çok şükür şimdi başka şeyler olsa da hiç biri bulantının önüne geçemez
K-kbr Oznur35 Çarpıntı bende de oluyor birkaç gündür korkmuştum normal demek bu süreçte yarın doktor kontrolüm var ve ilk defa ultrasonda göreceğim İnşallah
K-kbr Naneliayran Midem hayatım boyunca hep hassastı ve bende mide problemlerinden hiç hoşlanmıyorum bakalım ilerleyen zamanlarda neler göreceğiz
Oznur35 K-kbr sen daha çok yenisin demek Allah yardım etsin güzelim 😂 yolun daha çooook başındasın çok kafana takma herşeyi
denizvebulut Oznur35 37+5den selamlar. ☺️Aylardır deliksiz iki saat uyumuslugum yok. Toplam 4 saat uyuyabildigim gün benim için iyi geçen gün oluyor 😁