Kızlar bugün annemdeydik, bebişim 20yi geçkin zıbını var. Anneme 20 tane zıbınımız var dedim. Napcan o kadar aldın hemen büyüyolar dedi😂 annem öyle söyleyince pişman oldum giyemeden büyürse diye ama hep 6 aya kadar aldım. Yaz bebeği olacağı için en çok zıbın giyecek kısa kollu, sıfır kollu hep. Sizce fazla mı toplasan 25 falan eder 🙄🤦🏻♀️