EmellllAk cok gecmis olsun oncelikle … valla ben serklajdan sonra hep yattim sadece wc harici kalktm ve duş bile haftada 1 yaptim cok sicak su olamamk sartiyla ayakta. Doktorum bile suan sasiriyo 31. Haftaya gelmemize oda cok ihtimal vermiodu demek bana bisey demedi ama tehlikeli bir durummus. Bebegin durusuda onemli bu asamada bas asagi olursa baski artarmis ve suyun patlamasina sebeb olurmus benim bebegimin basi yukardaydi suan nerde bilmiyorum ama mumkun oldugunca yatın ve moralinizi yuksek tutun 🙏🏻 Ben hep inandim kizim en az 34 leri gorur insallah die halada dua ediyorum Allah yardimciniz olsun sag saglim kavusun insallah yavrunuza 🌸🌸🌸🌸