Yssps Bende serklajlıyım canım bebek büyüdükçe rahime baskı arttığı için dikişler zorlanabiliyor o yüzden kesinlikle egilmeyin uzun süre ayakta kalmayın mümkünse yatın bebek baskı yapmasın rahime saglıkla vaktinde gelirler inşallah 🤲🏻 Ama tabi bu herkezde aynı olmayabilir 40 haftada doğum yapanı da gördüm ben dikişleri alınıp herşeyi Rabbim biliyor ☺️