Ezginurklc 37 haftada gün içinde çok kez karnım taş gbi oluyor sertleşiyor ve ağrı oluyor bu normal mi gitmem gerek mi bebek kap katı kesiliyor sanki yaşıyormusunz böyle bi durum
llgln35 Ezginurklc çok normal sadece artık doğum için bebek hazırlık yapıyor öyle demişti doktorum ama ağrıların yani sancıların 10 dk ya inerse ve düzenli olursa mutlaka doktoruna danış
Ezginurklc Ozgul1nazo dakka da değil ama güm içersin de 7 kez felan oluyor sertleşince 3 4 dk kalıyor öyle
Zehra9616 Ezginurklc araligini say gdcip gecmediginede dikkat et bi sure devam ederse git acile direkt cnm
Hfsshhgg Ezginurklc işte bak karına bir ağrı giriyor girince bebek toplanıyor ve karın sertleşiyor bana suni sancı verdikerinde öyle oldum tabi ki her kesin durumu farklı da sancin var diye biliyorum illa sancı bel ağrısı felan şeklinde başlamıyor her kezde farklı
emineykslcnr Ezginurklc aynı durum bende 28. Haftada başladı cnm dr ilac verdi sancıları durdurmak için bence sen endiselenme gününü doldurmuşsun neredeyse bebegin buyumus artik eger çok sık olir ve agri eşlik ederse dr danıs bunlar doğuma hazırlık kasilmalar çünkü
Kubraaa11 Ezginurklc Ezginurklc 36+1 bende de oluyordu Cuma günü nst de sancım çıktı 3 cm açılmam olmuş 1 gece yattım hastanede İlaçla sancımı durdurdular sancı olarak bi şey hissetmedim ama kasılmalarım oluyodu. Yarın tekrar gidicem Kontrolünüz ne zaman
Cansel60 Hfsshhgg benımde aynı karnım sertlesıyo sol tarafta toplanıyor agrı rahım de oluyo ama belım agrımıyo
Sssssyyyy Ezginurklc 33 haftada aynı şeyleri yaşadım nstde yüksek sancı nedeniyle yatışım yapıldı ihmal etmeyin lütfen
Boncugummmm Sssssyyyy sık sık mı oldu da canm benmde aynısı oluyor nst 1 kez sancı cıkmıştı bgun yine karnm agrıyıp sertleşti bbek toplandı belime artma vurdu agrsı
Boncugummmm Ezginurklc 34 haftagz aynı dedklernz bnde yaşıyorum. Geçen gün gttgmde nts de 1 kez sancı cıktı. Sıklaşır sa geri gel dedıler bgun yine oldu 3 kez. Bianda karnm sertleşip bebek toplanıyor belime sırtıma vurdu agrısı
elif_4804 Boncugummmm bende son bir haftadır böyleyim . Gaz falan sanıyordum . Kas katı kesiliyor karnım ya . Haftam çok küçük daha ve bu bölgede doktor yok 🙄