uytanebru ya benim yumurtlama günüm adetimin bittiği günün ertesi o gün denedik biz ve diğer gün ben çok kötü hasta oldum grip gibi bişey ve mecbur kaldım serum taktılar kafam çok dolu acaba hamile miyim diye şimdi ilişkinin üstünden 14 gün geçti ve ben yarın kan vermeye gitcm Bakü de yaşıyorum buranın hastaneleri biraz farklı benim on gündür midem bulaniyor midem yaniyor ve ağzımda çok garip bir tat var göğüslerimde çok sis ve açıyor serum taktım ilaç kullandım hatta saçımı bile boyadım o yüzden bir an önce öğrenmek istiyorum ya bı zararı olmaz inşallah 😔