Linaya34 eksi_elma inşallah çok teşekkür ederim. Alttan mı kontrol edip çıktığını anladı yoksa normal karından mı baktı
eksi_elma Linaya34 normal ultrasonla baktı. Detaylı ultrason da söyledim çıkmış dedi sonra kendi doktorumda çıkmış düzelmiş dedi. Zaten ilk 20. Haftada öğrendiğimde 2,3 hafta içinde yukarı çıkar kendi, çıkmazsa çıkmaz artık demişti. Cıktı şükür yukarı
eksi_elma Linaya34 ben ilk duyduğumda sağlıklı olsun bebeğimde sezeryan olsun dedim. Üzmeyin kendinizi sağlığınız yerinizde olsun da bebeginizinde sizinde gerisi çok önemli değil..
Azimeka Linaya34 allah kimsenin basına vermesin kötüydü 2 aya yakın son aylarmçımda yatmıstım hastanede 35 haftalık doğum yaptım plesenta previa totalısti 2 kere ani kan boşalmam olmustu 1 litre kan kaybettim
Duygus28 Linaya34 banada aynı bilgiyi verdi doktorum özele gidiyordum burası uygun değil kan bankası olan merkeze gitmen gerekli demişti
Duygus28 Azimeka çok geçmiş olsun Allah kimseye yaşatmasın bakalım benimde totalis söylediler inşallah düzelir
hemsiree Linaya34 bebek kilo alıp doğum pozisyonuna girdikçe üste çıkıyor çoğu zaman. ama çıkmazsa da moralinizi bozmayın yeter ki bebeğiniz sağlıklı olsun sezaryen olursunuz
Tlnbdncmnk Linaya34 benimde plesantam rahimime çok yakındı 3 cm Di ve çift plesantaydı çıktı yukarı ve birleşti