Linaya34 hemde nasıl deli gibi para döktüm doktor doktor gezdim ama çare yok yani hata bazıları çok dengesiz konuştu yok rahmin alınma ihtimali var yok hayati riskin var öyleyse bile hamile insana böyle soylenirmi çocuk karnımda sıkıntıdan maf oldu en son riskli gebelik uzmanı buldum sakinleştirdi beni işinin ehliymis gerçekte ben hallederim aşağıda olsada Allah ne verdiyse girer çıkarız doğuma hazırlıklı olcam ben dedi