Merhaba bende kovid 19 deneyimimi paylaşmak isterim.. Bir nebze olsun birbirimize destek olmak adına.. çok gereksiz bilgi kirliliği oluyor ve anneyiz doğal olarak en ufak şeyde endişeleniyoruz.
2 senedir çocuk haberini bekledim çok şükür hamileliği tattım fakat 2 haftalık iken kovid oldum.
Çok ağır atlatanlardan bir tanesiyim.. vücut ağrısı, baş ağrısı, öksürük, nefes darlığı.. bütün bu olumsuzlukları yaşadım. Afedersiniz tuvalete dahi gidemiyordum tek başıma..
Doktorlar sadece parol icebilecegimi söylediler.. 4 saat ağrıları hafifletiyor…
Bana doktorlar tarafından önerilen bol su.. sadece parol başka hiç bir şey onermediler.
Kan sulandiricidan bahsedildi banada ve bende çok endişelendim doktorum ile telefonda görüştüm. Herkese kan sulandirici verilmiyor arkadaşlar. Kafanıza göre içmeyin lütfen. Kan pıhtılaşması olan gebeler varsa onlar kullanıyor..
Velhasil 15 günlük süreci nasıl devirdigimi bir ben ailem ve Allah bilir.. sonrası daha da kötü oldu benim için.. öksürük beni çok zorladı mide bulantılarım başladı.. günde 8 defa kusma yaşadım. ve sancım basladi kanamam oldu düşük tehlikesi geçirdim..
Şuan 11. Haftamdayim.. çok şükür riskim geçti.. kazasız belasız doğurmayı rabbim hepimize nasip etsin..
Diyeceğim o ki yapacağınız tek şey limonlu su içmek.. c vitamini karşılıyor fazlasıyla.
Çok ağrı varsa parol tüketmek..
Meyve yiyebiliyorsaniz meyve tüketmek..
Burun tıkanıklığı çok yaşadım onda da sprey yerine 1 bardak içine 2 çay kaşığı kaya tuzu yarım çay kaşığı karbonat koyup sabah akşam çekin burnunuza çok rahatlatacak…
Ben düşük riskiyle hastaneye kaldırıldığımda bile doktorlar bana Progestan dahi vermediler.. onun herhangi bir etkisinin olmadigini söylediler. Bol su dediler istirahat dediler.. bebek zaten sağlıklı ise tutunacak değilse düşecek dediler..
Çok uzun yazdım ama bu haftaya gelene kdar çok kötü zamanlar geçirdim 3 gün oncesinde artık psikolojik olarakta düzeldim. Moral çok önemli.
Kaygilanmayin.. kanama olurken bile ben endişe duymadım. Düşük yapıyorsun dediler yine korkmadım.. çünkü nasibi varsa zaten doğacak o bebek..
Rabbim hepimizi bu durumdan güzelce kurtarsın. İyi düşünün iyi olsun her şey ..