Pozitif çıkan doktoruna devlette olduğu için ulaşamayan arkadaşlar için söylüyorum pozitif çıktığınızda sizi il sağlık müdürlüğünden aramış olmaları gerekiyo hamile olduğunuzu söylediğinizdede mutlaka hemen acillerde bulunan covid19 polikliniğine gitmenizi söylüyorlar. Oraya gittiğinizde muayene ediliyosunuz bilgilendiriliyosunuzda. Sizler gitmedinizmi demedilermi ?