Klcaysgl Rozz 25 hftalik oldum sadece satalik turşusu yedim ekşi şuan ananas olsa cok iyi olurdu be 🤭
Merve-g Fatos0660 kış gününde hiç olmadık meyveler aşermek zor. Bende çağla aşerdim ve hiçbiryerde bulamadım malesef.ama artık doğurduktan sonra bol bol yemeği düşünüyorum :)
ebru_ctn28 Fatos0660 bende onu istedim günlerce rüyamda gördüm neyseki izmir büyük yer diyip bi hamile manavında buldum aradık adam tanesi 30 tl dedi eşim vardiyalı çalışıyor dedi bana akşam çıkarken alıp geleyim gece 12 de eşim aynı manavı yine arıyor hem fiyat gem adres soruyo aynısını eşime de söyleyip 30 tl diyor eşimin arabası baya fiyakalı eşim arabayla yanaşıp inince ben sizi aradım şeftali için diyince evet abi buyur tanesi 200 tl demiş eşim dalga mı geçiyorsun diyip beni aradı sakın alma dedim 200 500 tlsinde değilim ama bu insan dolandırmak kandırmak haram para yemek bende eşime alma alırsanda yemem dedim yolda aradım şeftali suyu al gelirken dedim onu içtim🤪🤪🤪😂😂😂artık bende yazı bekliyorum
Merve-8 Klcaysgl Ben de aynı şeylere karşı zaaf duyuyorum cinsiyeti ne acaba bebeğinizin benimkisi belli değil henüz 12. Haftadayım belki bana da bir referans olur😂
despina234 Siyah zeytin yiyordum herhalde iki hafta boyunca kavanozu önüme alıp alıp yedim 🤣 az önce kokulu yaz veya güz üzümü istiyordu canim. Bu mevsimde nerden bulacaksam 🤣
angelicaa İlk haftalarda mandalina ve zeytin çok yiyordum. Şimdilerde dondurmaya taktım. Ama aşerme değil de yemek hoşuma gidiyor rahatlatıyor sanki :D
Smyye1B Rozz Acılı şeyler ve tuzlu bu gidişle ellerim ayaklarım şişicek 😊🤭 Şuan kısır yada çiğ köfte olsa hayır demem 😅
Ecceee Gebelik öncesi çikolata tatlı aşığı biri olarak şu an yazarken bile tiksiniyorum, kahve içmeden duramazdım ondan da soğudum. Ekşi ve tuzlu şeylere bayılıyorum.. hatta ekşi yazarken limon istedi canım yine limon yiyicem 🙈😂
KkkkBbbb Ecceee ay bnde tatlıyı da ekşi ve tuzluyı da severdim şimdi kesinlikle tatlı yiyemiyorum canım istemiyor hep sulu meyveler ekşi ve tuzlu şeyler istiyor canım 🥝🍏🍋🤤
Rozz Ecceee Ay bende bir kahve sever olarak şuna midem bulanıyor ondan…Gelen misafire kalk kız kendin yap diyenlerdenim😂😂
Nisao2o Ecceee Aynı ben canım tatlı hıc istemiyor amma çikolota tatlılar şeker vazgeçilmezimdi şimdi yalnız ekşi ve tuzlu şeyler istiyorum