hayirlisi06 evet acil doktpru yok ama gerekli olunca hemen dogum katındaki hemşireler yardımcı oluyor ve ayla hanımı arıyorlar ben ikinci doğumda da ayla hanımı tervcih ettim ilki cok guzel gecti bülent yirciye gidecekdim bende ama son anda gene ayla hanımı sectim cok memnunum ilgili ve alakalı fazlaca