Pnd normal ultrasona bakıyor gibi baktı sorun yok dedi yani içime pek sinmedi özele gidince kalbin pompaladığı kanın bile iyi olduğunu söylüyor ama devlet öyle değil. Sadece etlik Zübeyde hanım doktorları çok iyi her gittiğimde farklı kişi denk geldi hiçbirinde sıkıntı yaşamadım ama hasta yoğunluğundan dolayı her ayrıntıyı söylemiyor bakıyor sorun yok iyi diyor.