Ozgeliz biri 2004 17 yaşında diğeri 2007 14 yaşında ikiside erkek. Şimdi diyorsun dur belki, neden bu kadar ara var diye 10 senedir bir kimyasal gebelik birde servikal gebelik denilen tehlikeli gebelik geçirdim. Ve sonrasında da nasip olmadı.. Rabb ime çok şükür nasip etti… Maşaallah subhanallah simdikileride kız nasip eyledi yüce Allah… Sağlıkla bereketle gelsinler.