Sena_liya Melekprenses benim 3.hamileligim ama 4.cuyle beraber geliyor maşeallah subhanallah… çok şükür Rabb ime…
Bsranurrr Melekprenses rabbim yar ve yardımcınız olsun benim 2. Gebeliğim ama daha istemiyorum rabbimde olmayana versin gebwligim çok zor ve sıkıntılı geçiyor 5. Hamillelik büyük bir başarı ve sabır tebrik edrik sizi gerçekten Rabbım sağlıcakla gönlünüze göre bir evlat versin inşallah
Hazal_kubra12 Melekprenses bnm 3.cu gebeliğim 2 kızım var buda kız olucak bnde 4 tane istiyorum ama sonuncuyu bundan 5 sene Onda nasipse🥰
Ozgeliz Melekprenses maşallah size ♥️ Benim üçüncü gebeliğim etraftan yemediğim laf kalmadı sanki onlar doğuruyor onlar bakacak
Deryac Melekprenses benimde 3 oğlum var inşallah bu kız olur sizede banada Rabbim yaşatır o duyguyuda inşallah
ebru_ctn28 Melekprenses Melekprenses benim de 2 kızım var üçüncü hamileliğimde kız bende dördüncüyü oğlan tuttururum inşallah
Deryac Hamileliğim Allah herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah Rabnim herkesin gönlüne göre versin
Melekprenses Bsranurrr hamilelik gerçekten zor bir serüven evlat için dayanıyoruz Allah hayırlısıyla sağlıklı şekilde evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin hepimize.. Ben 36 yaşındayım zor zamanlar beni bekliyor
Mihriballim Maşallah rabbim goblunuzdekini basıp etsin sağlıkla gelsin minik 😌. Benimde ikinci gebeliğim ama gerçekten 3. Bile cesaret edemem diyorum dört çocuklu hayat nasıl çocuklar kaç yaşında zor olmuyor mu
Melekprenses Mihriballim kolay değil ama imkansız da değil canım.. 14/11/5/2 buçuk yaşındalar çok şükür elhamdülillah onları veren Rabbime. Kalabalık aile çok seviyorum Allahtan nasip etti çok şükür 😍
Arzuburak Mihriballim aynen ben ikinci gebeliğim bir oğlum var bir kızım olucak büyük cesaret valla çocuk güzel birşey ama ben kapanışı yapıyorum Allah isteyen herkese nasip etsin 🥰🙏🏻☺️
Mihriballim Melekprenses Allah bağışlasın rabbim sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin bende çok severim imreniyorum aslında kalabalık ailelere ama malum devir hayat pahalılığı çevre faktörü korkuyorum .
Mihriballim Arzuburak Allah bağışlasın benimde ikinci kızım 🥰🙏 ☺️ bende kapanışı yapıyorum bı sürpriz olmazsa tabi
Melekprenses Hazal_kubra12 hayırlısı olsun canım ne güzel evin kızlarınla bereketlenmişsin 😍 ben 4 oğlumdan sonra kız için bir planlamaya girdim bakalım tutacak mı