Ben de cok takıyordum insanlar kilo almışsın dedikce moralim bozuluyordu o yüzden yediklerime dikkat edip spor yaptım hep ama ona rağmen 18 kilo aldım. Şuan 36. Haftadayım artık aldığım kiloları çok takmıyorum çunkü biraz da yapı ne kadar dikkat etsem de alıyorum çünkü. Spor insana iyi geliyor hem daha mutlu hissettim hem de yediklerimden vicdan azabi cekmiyordum. Normal doğumu kolaylaştıran da birşey. O yüzden abartmadan yiyerek spor yapmanı öneririm ben. Aldığın kiloları da illaki verirsin zaten.