Akaykader Ben 5+4 günlük hamileyim elimi bebeğin yerine koyduğumda kalp atışını hissediyorum sanki daha önce elimi koyduğumda öyle birşey yoktu sizce doğru mu hissediyorum 🤔🤔
HilalAkif Akaykader bu hissiniz psikolojik. Bebeğin kalp atışı sizin haftanızda abdominal muayene ile bile farkedilmez.
Patito__ Akaykader evet cnm bnde ole oluyordu ama tahmn ettigim icerdeki damarin atimini hissetmek yoksa bebek veya kalp atisi deil yani 🤗
Hanif Akaykader 5 hastalıkken bebeğin kalp atışları zaten olmuyor sadece kese var. Yani hissettiğin yanlış 🤭
Hhmeyram Akaykader damarlarınızın atışını hissediyorsunuz işte elinizi nereye koysanız bunu hissedersiniz ki
Ahsenveannesi Akaykader kalp orda degil ama büyük bir arter var orda. Yani atar damar . rahme giden kan akimi arttikca bu his artiyor. Ona bakarsaniz bilekten de nabiz alınıyor ama kalp orda degil☺
EmineAyan Akaykader atardamarlar sayesindr hissedebilirsin kendş kalp atışlarını. Kalbin sol kaburganın altında atıyor ama parmak ucundan bileğinden boğazından da nabız hissediliyor. Bunun gibi düşün
deletedmom255 Akaykader kalbimiz orada atmasa bile o kısımda kendi kalp atışınızı hissediyosunuz :) dediğiniz imkansız ben 21 haftalığım ona rağmen sadece ara sıra hareketlerini hissediyorum harici elimi karnıma koyduğumda o kalp atışı hep vardı
Ruhak Akaykader o hissettiğiniz kendi nabzınız 🤣🤣 elinizi karnınıza değilde kolunuza koysanız ya da bacağınıza falan yine aynı seyi hissedersiniz.. Hiç gülesim yoktu.. 5+4 de ultrasonda bile zor duyuluyor kalp atısı ben 7+2 de duyabilmiştim..
Azrazerin Canım uzandığın zaman göbeğine dikkat et pıt pıt atar 😅bebiş gibi hayal etmek çok tatlı olsada o bizim kalp atışımız yankı gibi düşün 🤗