elifemirasaf Betus93 baktım yazılarımıza Allah şifa versin sizin durum bayağı ilerlemiş inşallah sağlıcakla kavuşursunuz yavrunuza ben idarara çok çıkıyorum ama yanma yok böbrek ağrısı da 2 gündür çıktı
Betus93 elifemirasaf amannn allah kimseye gostermesin canim. İnan sancilar icinde kivranirken tum saglik problemi olanlara dua ediyordum. Okadar kotu ki sancilar🙁
Mydream elifemirasaf Bende de vardi bu hafta doktora gittim bobrek genislemesi cikti,bol bol su ic,sag tarafda kesinlikle yatmak yasak, Canephron N ilaci icmemi soyledi doktorum agrilarim gecti su an
Mydream Yunusm123 Bi bilgim yok o konuda benim agrim gecti ama ilaci 1 hafta 10 gun kullanicam ne olur ne olmaz cunki onlem alinmazsa müdahale edip boşaltmak gerekiyormuş bobreyi ben şu an 21. haftadayim ileride yine olur diye içiyorum ilaci ve sag tarafda yatmiyorum baski olmasın diye
Yunusm123 Mydream anladım canım bana büyüme devam ederse stent takacaz ama büyüme devam etmezse hiçbir müdahaleye gerek kalmaz dedi 😔
SinemOrkun Benim de sağ böbreğim ağrıyor 2-3 gündür. Salı kontrolüm var orda söyleyeceğim. En son 16 haftalıkken doktor büyüme yapar ondan ağrır dedi normal dedi ama 30dayım şimdi yine bi soracağım.
Mydream Yunusm123 Evet doktor verdi ilaci, eczaci kuzenim var o da kullanmiş hamileyken doktordan once o da tavsiye etmisdi ama ben doktorun soylemesini bekledim tabi
Mydream elifemirasaf 21.haftayadim şu an,ben genellikle sağ tarafta yatiyordum ondan da olmuş olabilir bebek zaten baski yapiyor bide üstüne sagda yatinca 2kat baski oluyor
elifemirasaf Benim 27 haftalıkken idrarda kan görüldüğü için bakıldı böbreklerime hiç bir sıkıntı çıkmadı antibiyotik verdi enfeksiyon için ama ozaman ağrım yoktu iki gündür fln ağrım başladı bugün de idrarda enfeksiyon çıktı şaşe verdi bugün gece onu içiçem idrara çıkmamam lazım ama benim için imkansız gece 4 kez kesin kalkıyorum
Yunusm123 Mydream bende hemen doktoruma sordum valla bakalım cevap verince ne diycek eğer ilerlemesini durduruyorsa hemen alırım inan ssk karşılıyor mu ilacı cnm
elifemirasaf Mydream ben 34 deyim genelde sağ tarafa yatıyorum sola yatınca da kalbim çarpıntı yapıyo bi doğursaydık sağsalim 🤣iyice panik oluyorum herşeyden
Mydream elifemirasaf Hareket edince nefes alinca sürekli batıyordu elimle dokununca agri çok şiddetliydi sertlik ve şişkinlik de vardi
Mydream elifemirasaf Benimde solda yatma takimtim var kalbime baski yapiyormuşum gibi geliyor normalde de hep sagda yatiyordum oyle alişmişim mecbur sola yatıyorum şimdi😒