Betus93 ben şuan gayet iyiyim cnm hamdolsun. Azıcık bel ağrım var ama onun dışında bir sıkıntim yok. Böbrek büyümesine dair hiçbir belirti yok vücudumda hamdolsun. Sık idrara çıkma falanda yok önceleri geceleri bile 4 5 defa çıkıyodum lavaboya ama artık bı defa bile çıkmıyorum geceleri gündüzleri de düzenli aralıklarla gidiyorum. Bı ümit büyüme durmuştur diye yarın kontrolü sabırsızlıkla bekliyorum rabbim hayırla sonuçlandırsin ins. İns gerek kalmaz stente falan her şey yolunda der doktor yarın 😔 rabbim hepimize şifa versin inşallah 😐