Seyran00 Tuba0701m benim adetime 5 gün varken bile böle çıkmıştı 5 aylık hamileyim şimdi bence var gidin kan testi yaptırın varsa folik asit almaya başlayın
Tuba0701m Seyran00 inşallah vardır. Cnm yarın gıdıp. Yaptırayım. O zaman. Ben. Kan testını inşallah 🥰
bersu24 Tuba0701m bende yaptığımda silik çıkmıştı sonra kan testi yaptım orda çıktı gebelik, hayırlı olsun sizinde öyledir umarım 🙏🏻
Yasminn0707 Tuba0701m o 2 cizgi testin içindeki plastik o yüzden öyle gözüküyor içini acıp bakarsan anlarsın csnım ne demek istedigimi 😊
Melek2424 https://imgyukle.com/i/ErquNj Dünde benim böyle çıkmış bir saat sonra adetim bite 8gün oldu beş Pet bile bitirmedim diye bilirim
Melek2424 Bazen yanıltiyor beni bu şeyler yarın doktor randevum var bakalım ne dicek insan cok yoruluyor umutsuz olunca 😥
Tuba0701m Melek2424 evet canım malesef ben 5 ay önce. 13 haftalık ikiz. Bebeklere. Kürtaj oldum. Ben cok yoruldum sımdı adrtım gectı benım yaptım böle oldu hayırlsıı olsun bakalm yarın doktors gıderım inşallah rabbım hepımzın kucagını doldursun inşallah 🥰
Tuba0701m Beyzanur_esr böyle şeyler bana umut oluyor inşallah benım de vardır canım 🥰darısı bana olsun inşallah 🥰
Melek2424 Tuba0701m alllahım kim istiyorsa kucağını boş koymasın mutluluk can vat olsun işallah 😘😘😘😘😘
Gurbetkusu_43 Melek2424 sizin ki de var gibi 😊🥰 şimdiden hayırlı olsun inşallah. Benim ki de iyi bir marka olmasına rağmen adetten 4 gün önce yaptım çok silik çıkmıştı ve adetten sonra tekrar yaptım ve tam değilde bile nete yakın çıkmıştı 😊