babymoomss evet canım 8 haftalık aynj senin gibi çok kafaya takardm ağlardım resmen varya gören derdi ki hiç çocuğu mu olmuycak acaba vallah sıkma canını 10 günüm geçti kesin var dedim yine hüsrana ugradim ağlamaktan mahvoldum sonra 1 haftam geçti inanmadım yapmadım dedim bosver yine yoktur kesin yine üzülmek istemiyorum dedim ama eşim ısrar etti yaptım çıktı ama hala inanmıyordum çıktığında kesin yok dedim test yanlış dedim taki doktor kese var diyene kadar sabır et yasin suresi oku namaza başla eğer kilmiyorsan tabi ben 2 rekat namazımı kıldım kalktım test yaptım çıktı