Amh 1in altında ise önceden deneme olmasa da rapor veriliyor diye duydum. Amh normal ise 2 tane aşılama istiyorlar rapor için.
Ben raporsuz özel hastanede yaptırdım. Tuzlada John hopkinsde. Gayet memnun kaldım, her aradığımda ulaşabildim. Ve ilk transferim olmasına rağmen istediğim için 2 embriyo transferi yapıldı