-MinikveAnnesi- MM5 ben adetimden 5 6 gün sonra yaptığımda net iki çizgi çıkmıştı Rabbim gönlünüzden geçeni ömrünüze nasip etsin 🤲💓
MM5 Tomrishatun yaptıktan 2 saat sonra böyle oldu testim muhtemelen kuruma çizgisiydi sonra çıkmasa dediğinşz gibi olurdu belkide 😔