MM5 esradgn123 3 gün önce erken gebelik testi yaptım o tamamen negatifti reglime 2 gün kaldı günümde gelmezse tekrar bir yapacağım normal test
MM5 Zeeynepp 2 gün daha sabredip yapacağım regl günümde salı günü inşallah pozitif yazabilirim buraya
Sm1347 MM5 ederim tabi. Sıkmayın canınızı. Bebek var ya da yok. Zamanı geldiğinde oluyor. İnşallah sağlıkla vardır.
MM5 portakalcicegii ahh keşke öyle olsaydı kan testi verdim 1.20 negatif çıktı adetim salı günü oonu bekliyorum şimdide yinede umut işte
Aysimam7636 MM5 canm kizimda öyle olmuştu ve sürekli test verdim bna diyorlardı negatif 13 gün geçtikten snra tam olarak öğrendim ve megersem geç döllenme olmus o yüzden tam karamsar olma adet gününü geçsin bi kac gun öyle yap tekrar
MM5 Aysimam7636 ama kan testi daha kesin değil mi idrar testinden. Diğer testlerim negatif bir tek bu testim 1-2 saat sonra böyle çıktı. Normal kaset test erken gebelikte değil üstelik.Şuan çok umutlandım olabilir mi ki sizde de böyle çıkmışmıydı test
Aysimam7636 MM5 canm bak bn sna ne dedim ben sürekli yaptım ve 13snra net bi şekilde öğrendim oda geç döllenme olmuş dye diyeceğim şu ki hemen kötü düşünme bekle bakalm adetin biraz geçsin oyle yap tekrar Allah kalbine göre verir ins🥰🤲