Fasulyeninannesi1 AdenEva kxxjjsjs valla ise yarar bence djdbjdd bizim eve temizlik yapilcak gelsene jsjdjsjdjdjdj
AdenEva Fasulyeninannesi1 geleyim bacım yerleri elle silerim sizin ev de büyük kesin doğururum shhdhsh
AdenEva Fasulyeninannesi1 hshshsushshahahahahahaha altıma işicem 😂 doulalık ve ev temizlik ltd. şti tek çatı altında
minigimveben25 AdenEva bütüüün güzel enerjiler sizinle bebişinizle ve tüm annelerle olsun inşallah sağlıklı güzel pozitif doğumlar diliyorum🤩😍❣️
AdenEva minigimveben25 çoooook teşekkür ederim nerede ne kadar doğurmayı bekleyen hamiş varsa hepimiz en kısa sürede pırtlatırız inşallaaaahhh ❤️❤️❤️❤️❤️🥲🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gizemturanli AdenEva evet yarın güzelce son hazırlıkları kontrol edip akşam üstu baslicam😂😂 gerçekten gelsinler artik sağlıkla 🙈 merdiven inip çıkalım madem😊
Fasulyeninannesi1 AdenEva kxdjkd bayilerin kapisina da komagenelere koyduklari gel gel yapan sisme adam gibi doguran kadin koyariz sjdbjdndjdjdjdjd
Pinar-25 AdenEva yeminle aynı ben aynı ben yazmışım sanki bu yazıyı 39+4 artık doğurmak istiyorummmmm
AdenEva Pinar-25 inşallah tüm bekleyenler en kısa sürede doğurur böyle diken üstünde beklemek çok zor
AdenEva Kendineanne ay valla aynen öyle ama ben kararsızım acaba bi kaç gün daha mı beklesem diye. Pazartesi başka bi doktordan daha görüş alıcam duruma göre salı sezaryene giricem ya da beklicem bu kararsızlık sinir stres insanı bitiriyo ya 🤦🏻♀️
Kendineanne AdenEva yok ben kararlıyım tahlillerde bişey çıkmazsa yarın salıya kesin kararlıyım bi kere tarif güzel 22.02.2022 😁bir de çok yoruldum artık sancılar vs vs vs bir an önce kucağıma almak istiyorum miniğimi