Mseymam maalesef işte keşke devlette ne istedigimize saygı duysalar benim görümcem hemşire yeni doğan yoğun bakımında devletteki doktorlar normal doğumdan ekstra para aldıkları için annelerin normal doğum yapması için zorluyolar gerçekten üzücü bir durum aslında Beden bize ait bizim kararımız olması lazım ama nerdeee