Mseymam bence mutlaka özel ebeler ile iletişime geç evde takip yapıyorlar destek oluyorlar 🥰 annemin biz işlemlerini yaptırana kadar doğdu anonsu geldi ❤️ O kadar hızlı ilerledi bende çok zorlanmış kendini yerden yere atmış sancıdan ama kardeşimde kendi yatağını kendi hazırlamış , evi temizleyip, kahvaltı bile hazırlamıştı. Zoru başarmışsın tıbbi bir zorunluluk yoksa kendini şartlama 💞