milayerli Bebekleriniz küvöze girdi mi acaba? Salı yada carsamba günü doktorumuz bebeği alabilirim dedi 37+4 olacağız son adet tarihine göre.. erken geliyor bana kuvoze girmesinden korkuyorum.. bu haftada doğum yapanlar bebekleriniz kuvoze girdi mi acaba?
Fulyaaa1 milayerli muhtemelen gelişimi öndedir erken almasının sebebi doktor girip girmeyeceğini göz önüne alarak gün vermiştir acil bi durumunuz yoksa
Zeynepgl milayerli 38. Haftada doğanları küveze almıyorlar canım sizinde 3 gününüz kalıyor 38e bi sorunu yoksa almazlar bence ,sağlıkla doğsun inşallah 🙏🏻🤍
adsmom milayerli ben de 37+6’da doğuma gireceğim gelişimi önde olduğu için doktorum bir problem olmayacağını söyledi 🙏 umarım sağlıkla kavuşuruz 🌸
mutluanneee milayerli 38 haftadasiniz bu haftda gelisimlerini tsnamliyirlar rabbim bizede yardim etsin36+3deyiz bizde 10 gun onde gidiyiz heyecan korku sezeyan olmak istemiyorum kilolu bebek dikat etmessen olurdedi ben tum hamislere dua ediyorum hep sizlerdende dua bekliyorum dogumumuzu rabbim kolaylastursin🤲🤲🤲🎈🎈
milayerli Zeynepgl insallah biraz gerginim kızımda 38de doğdu bisey olmadı ama bu biraz erken geldi bana ☹️
PamirMira adsmom benim bebeğimin de gelişimi 2 hafta önde ama ısrarla extra bir durum olmadığı sürece 39. Haftayı bekleyeceğini söylüyor gelişim önde diye erken alma söz konusu değil diyo 🤔
Bebiscann milayerli 37+5 de doğum yaptım canım kuveze girmedi çok şükür, herhangi bir sıkıntı yoksa niçin girsin ki kuveze, hem 37+ 4 haftalık bebek 38. Haftanın içindedir sıkıntı olmaz canım endişe etme 😃
milayerli Bebiscann bebeğin hareketleri çok azaldı erken alacağım dedi yoksa 3 Mart icin gun vermişti bize 🥲
Zeynepgl milayerli 3 gün var arada canım içini ferah tut herşey güzel geçer Allah’ıyla izniyle bi arkadaşta öyle o haftada doğum yapmıştı direk ertesi gün çıkmıştı hayırlı güzel doğumlar olsun inşallah 🙏🏻🥰
Bebiscann milayerli en iyisi canım bu konuda endişe etme bebeğin sağlıklı olsun varsın biraz erken gelsin
Superisi_34 milayerli sadece hareketleri azaldığı için mi alma kararı verdi ? Benimde hareketleri az diyorum normal diyor sürekli ama günde 2 kere net bi şekilde anca hissediyorum . Bu arada erken değil haftan 37 bitmiş neresi erken🙂
milayerli Superisi_34 evet sadece hareket azlığından alacağını söyledi günde 10 hareket olmalıymış ama nst de kötü çıktı bende hissetmiyorum fazla. Beklemenin anlamı yok dedi doktorumda 🙂
Crcs milayerli 37+2 girmedi çok şükür 🤲🏻35. Haftada ciğer geliştirici vuruldu her ihtimale karşı. Allah kolaylık versin sağlıkla gelsin bebeginiz 🌿
AnnelikHayali Akciğer gelişimini de tamamlamıştır. Emme refleksi de gelişmiştir o haftada. Küveze gerek kalmaz diye düşünüyorum. Sağlıkla kavuşun inşallah. 🥰