Güzellik merkezinde ağda yaptırılması lazım bence kuafore sadece sacımı kesmesi için giderim hiç hijyenik degiller bence 😢 14 yasımdan beri agda yapıyorum bunun 8 senesi merkezde geçiyo cocukken neden kuafore gıdıp mıkrop kapmışım acı cekmişim diye üzülüyorum birde çok azaldı tüylerim hamılelıkte tekrar cogaldı ıkı ayda bır gıderdım ayda bire geri döndüm