o1anneadayi birmeleginannesii uygulamaya göre son 6 allahin izniyle normal doğum olacak bakalım ne zaman gelecek 🙈❣🙏🏻
1umay1azra ikizlerimibeklerken- Ciddi misin 😂 benim bebeğinin adı da umay olacak ve an itibariyle 13 gün kaldı 🙈
ikizlerimibeklerken- 1umay1azra ahahaha tesadüfün güzelliğii, bizimde 00.00 itibari ile 13 gün kaldı 38+1 ❤️ Kızımın adaşı sağlıkla gelsin 🙏🏻🌸
1umay1azra ikizlerimibeklerken- inşallah 😍 Allah hepimize bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde doğurup kucagimiza almayı nasip etsin