1umay1azra ikizlerimibeklerken- Ciddi misin 😂 benim bebeğinin adı da umay olacak ve an itibariyle 13 gün kaldı 🙈
Elyesa_annesi birmeleginannesii her an herşey olabilir Şafak kalmadı 🤷♀️ Dün sabah nişanım geldi açılma sancı birşey yoktu. Bu saatte 15 dakikada bir hafif hafif ağrılarım geliyor 🥰🥰 inşallah sabaha oğlumla kavuşuruz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻