minikprensess 9+4 günlük hamileyim ilk hamileliğim çok rahattı bu hamileliğimde agzimda acı ekşi metalik bir tad var hicbirseyi zevkle giyemiyorum yarı ac yarı tok geziyorum nasıl geçer bilgisi olan var mı
Gamzeates minikprensess metalikse demir eksikliğiniz olabilir benim de kan tadı geliyordu ağzıma demir eksikliği varmış bir baktırın siz de
KBTd minikprensess benimde oluyordu ara ara hatta hala daha oluyor tuzlu şeyler yemek biraz da olsa geçiriyor özellikle salata tuzlayıp yiyordum
minikprensess Fevzuss merhaba uyusmA yok ama ağzımın içi iğrenç mis gibi dişlerimi fırçalama ragmen 😒😒
Askiletotomsu Gamzeates gebelik belirtileri arasında veya gebeligin erken döneminde metalik tat normal ♥️
Gamzeates minikprensess verirler diye düşünüyorum bana vermişti doktorum doktorunuza danışın en azından kafanız da soru kalmaz
elisammmm minikprensess Bende öyle oldum inanın ki ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum şu an 17 haftalık hamileyim
Sabihabrn minikprensess sizi çok iyi anlıyorum 14. haftalık oldum hala o berbat tat suyu bile zevkle içemiyorum kafayı yiycem artık aşırı bunaldım 16.da geçmişti ilk hamilelikte ama şuan sanki hiç geçmeyecek sanıyorum.
Sabihabrn minikprensess hiçbişey çare etmedi bende zamanla geçmesini umut ederek yaşıyorum metalikde degil berbat acı bi tat.. Hiç birşeyin gerçek lezzetini alamıyorum
Canankanat18 Sabihabrn kafamdaki yorum burda hamile olduğumu öğrendiğim günden beri bu lanet tat ağzımdan gitmiyor 17 haftama girdim. Yok böyle bişey ağzıma tatlı bişeyler atıyorum geçsin diye de en fazla beş dakika falan tatlı kalıp tekrar acılığa dönüyor iğrenç
Askiletotomsu minikprensess canım, bende o 3 hafta sürdüsonra geçti Berbat bseydi, ilaç yiyordum sanki, süt bozulmuş filan sanmıştım hatta ilk gun Yanma bulantı halen devam ama Sen ne kadar süredir ağız tadı bozukluğu metalik tat acimsilik yaşıyorsun .
Gamzeates Askiletotomsu öyle mi ben de demir eksikliği vardı o haftalar da doktoruma söylemiştim kanıma bakıp dmeir eksikliği oldugunu ve ondna kaynaklı oldugunu demişti 🙈🙈😇
Sabihabrn Canankanat18 ayyy 17 mi şuan kendim için dahada endişe ettim 14 oldum o lanet tat devam ediyo asla ama asla tatlı. Hiçbişey yiyemiyorum meyve bile yemek haram oldu bana içinde tatlı bişetyin t si varsa daha da berbat durumdayım offfff napıcaz
Canankanat18 Sabihabrn salçayı parmaklayıp ağzına sür hiç değilse bi saat kadar rahatlıyorsun bunu kesinlikle dene
Sabihabrn Canankanat18 kesinlikle deniycm teşekkür ederim tez zamanda kurtuluruz inşallah çok yoruldum ben
Canankanat18 Gamzeates kesinlikle Demir eksikliği güneşe çıkın hanımlar kış ayındayız zor biliyorum ama çıkmak zorundayız bebeğimiz için