Hiç korkmayın kızlar ben ıkı kere hastanede yattım bu sebeple hatta bir gün hiç yürüyemedim. Vajina kaslarında yırtılma oluyormus, batıyormuş kesik gibi agrılar bu sebeple oluyor. Doğumla ilgili bir problem olmuyor(erken doğum vs olmuyor) tam gunumde doğum yaptım, 8 ay oldu doğum yapalı fakat hala arada sızlıyor doktorum bol bol spor yapıp maden suyu içmemi önerdi, siz de magnezyum almalısınız🙏🏻 Hepinize saglıklı doğumlar dilerim😍