Her ayağa kalktığımda 2 3 dk bir vajinamda bir ağrı oluyor ama oturunca geçiyor ama gene ayağa kalktığımda ağrı tekrar ediyor gün içinde yorulduğum için mi acaba yoksa sancı mı anlamadım ama ağrı baya beni böyle yürüdüğümde kıtleyen bir ağrı ama oturunca geçiyor