Bugün biraz ayakta kaldım .akşam belim ve kalçamda ağrı oluştu .acaba ayakta kaldığım İÇİN mi yoksa kötü bişey mi 😔normal de ağrımıyor eğilince kalkınca ağrı oluyor .lekelenme vs yok ama aşırı korkuyorum .daha önce 2 düşüğüm oldu bu yüzden endişe duyuyorum 😞lütfen cevap verir misiniz 🌼