-Hanife78- Son adet tarihi 27 Kasım olanlar kontrole gittiğinizde bebeğiniz cinsiyetini gösterdi mi 🤗
ilkgebelikk -Hanife78- Merhabalar benim bebişim henüz 12 haftalık. Bugün doktora gittim cinsiyeti öğrenirim diye heveslendim ama doktor erken daha dedi 1 ay sonra belli olur dedi. Herhangi bir tahminde de bulunmadı.
Efulimm2608 -Hanife78- Benim 30 Kasımdı☺️ Bugün kontrolm vardı ve doktorum kıza benzediğini ama önümüzdeki ay tam netleşeceğini söyledi 🤗🌸
Nehir-Poyraz -Hanife78- 28 kasım en son adetim ama biz daaha öğrenmedik Perşembe kontrol var ama söylüceni sanmıyorum devlettekiler söylemiyo pek
Akyldygu Ftmasl 24 Kasım benimde ama cinsiyeti öğrenemedim tahminde bulundu erkek diye sizin cinsiyet nedir
hunilimom ilkgebelikk bana da doktorum öyle dedi yanılma olabilir 20 gün sonda gel netleşir dedi 2. Gebeliğim kızım da da gec öğrenmiştim
-Hanife78- Akyldygu bende Çarşamba günü gidicem bakalım merak ediyorum gösterir mi veya doktor bı tahminde bulunur mu bilmiyorum
Damladoran Akyldygu benimde 24 kasım ama doktorum tahminde bile bulunmadı cihazımız eski 1 ay sonra gel dedi☹️
A-anne Akyldygu Benimde 24 kasım büyük olasılıkla erkeğe benzettiğini söyledi ama yanılma payı olur mu acaba? Erken gibi cinsiyet için
Akyldygu -Hanife78- ya bence 12 haftalık erken tabiki kadının birine erkek bak pipisi burda demiş meğer kordonmuş kıx çıkmış 😂
Belginnn1 Benimde son adet tarihim 29 Kasım.pzt 12 haftalık olacaz ve kontrolüm var o gün.sizce cinsiyet tahmini olabilir mi
Akyldygu Belginnn1 bazı doktorlar yapıyor ama kesin bilmiyorlar pipi dedikleri kordonda olabiliyor bana gösterdi bak burda bi çıkıntı var diye ama tahmin bu sadece dedi
_Minikbaby26_ -Hanife78- ikili test yaptirdim cnm normal cikti sonuclar kan verdim 10 gun sonra sonuclar icin gel dedi
-Hanife78- _Minikbaby26_ çok şükür sağlıkla kucağına al hayırlı haberler alırsın inşallah cinsiyet için bişi dedi mi
Danisan_anne 12+1 de %80 kız dedi doktorumuz ama 1 ay sonra netlesir dedi tabi ki dayanamam o zamana kadar 2 hafta sonra devlet hastanesine randevu aldım 😅