synpolyanna Yasminn0707 amin canım benim tabiki de 2 senemde hamile kaldım bende ilac vs kullanıyomusun? Femara kullandm bn o ay olması sonraki ay kimyasal sonrada hamile kalmıstım
Yasminn0707 synpolyanna 4 defa klomen geçen aysa çatlatma iğnesiyle beraber kullandım olumsuz oldu bu ay beklemedeyim 6 gün geçiktim bi kaç gün sonra test yapıcam inşallah bu ay olmuştur
1lalis_ Zehragniken demi ? Özele gittim bende aşırı kalitesiz. Veya kaliteli biz mi bilemiyoruz🤷♀️Devlette gittik aşırı net.
sdymtl Bu nasıl görüntü ya tırnak makasıyla çekseymiş. Ama bebek var evet. Fazla zoom lamış galiba ondan net değil.