Yasminn0707 tesekkur ederim canım gördüm simdi 😇😇😇 bir onceki gebeligim malesef 8.5 haftalikken klbi durdu endiseliyim bende doktor kızdı cok sukur gelisiyo biraz tadıni cıkar bundada ole olucak diye bisi yok dedi ama insan endiseleniyor iste elimde degil rabbim saglik versin bebeklerimize insallah 🤲🤲