Ozgamzeoz Bende ilk bebeğimde senin gibiydim 8 ay boyunca bebekten başka bişey düşünmedim sürekli ovulasyon testi yaptim ve belkide stresten bilmiyorum 2 kez kimyasal gebelik geçirdim testler hafif pembe çıkıyordu sonra beta HCG düşüp adet oluyordum. Gebe kaldığım 9. ay doktor günü biri ilişki dedi kafama hiç takmadim hep değilimdir dedim meğer hamileymisim. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim plansız hiç aklımda olmayan olmaz dediğim zamanda oldu adetim geçtiği halde test bile yapmamıştım. Stres inanılmaz etkiliyor hormonları