Ozgamzeoz rabbim tez zamanda kucağını doldursun inşallah , evet kafaya takarak bebek düşünerek ilişki yaşamak çok strese sokuyor , acayip etki ediyor ister istemez düşünmemekte olmuyor bende öleydim , şöle düşün 1 bebeğin var ve 3 aylık sen üzerine hamile kalacaksın 🤣 ama ilişkiye de girmelisin 😄 inanmazsın valahi ben böle düşüne düşüne sildim kafamdan inşallah rabbim güzel haberler almanı nasip eder 🥰