Kebelekim canım hiç korkma benimde bebeğin eşi aşağıda bana neler dediler kanaldan dolayı defalarca hastanede yattım beş aylıktı besgin yattım israrim bile kipkirmiziydi pihtilar düştü hep durmasaydi alacaklardı hatta progestan artı iğne artı ilaç serum geçti sonra 30. Haftada yatak kan içinde uyandım öldüm sandım paçalarımdan kaç aka aka hastaneye gittim yatırdılar doktorum muhteşem di almicam damla karnında kalsin durcak bu hareket etmeden yatacaksin dedi şuan 34+1 deyim bak nerden nereye geldim hiç korkma moralini yüksek tut ben çok ağladım çocuk karnımda uzuntuden maf olmuştu