Kızlar 14 haftalık hamileyim ve bugün peçete de koyu kırmızı olmayan bir kanama gördüm 2 tane 1 lira büyüklüğünde hemen hemen, acile doktora gittik bebeğin eşiği aşağıda dedi progestan ve demir ilacı verdi ,kendi doktorum da görüştüm bebek eşiği hem yukarı çıkmaz dedi sadece dinlen dedi bide pek su içemedim coviddim bol sıvı iç dedi . Bu tarz birşeylerle karşılaşan varmı genel olarak bebekte hicbirsorun yoktu bugüne kadar niye böyle oldu bilmiyorum 🥺 10 kuruş büyüklüğünde tekrar geldi kanama 🥺 strese girdim çok fazla .