Karanfil_ büyük eve ama bence çocuklar travelde daha rahat benim gözlemdeyim kadar. Welgro,doona ,kaft ,yoya ,suan joie chrome kullanıyorum. Welgro çok ağır. Doona aşırı güzel bebek için çok ergonomik astronomik bir rakamda suan ama harika tek kötü yAni bebek 1-1.5 yaşına kadar kullanabilirsin ondan sonra başka araba Alman lazım. Kraft güzel bebeğin poşetini falan çıkarmadan tek elle döndürebiliyorsun koldan. Yoya inanılmaz hafif 3 kilo katlandığında sırt çantası a bile giriyor ama bebek için de top gibi kalıyor ben sevmedim iki de bir çocuğu omzundan tutup yukarı çekiyordum. Joie de bi tık ağır ama bebek çok rahat oluyor için de yAni anlayabiliyorsun hani tereddüt de kalırsan bence doğumdan 1 ay sınra bi e bebek mağazasına git tüm modelleri dene ondan sonra da Letgo dan ikinci el al. Ben hep ikinci el aldım beğenmedim sattım. Öyle deneyimlerim :)