Rabis277 Yalcnnaysgll iğneyi tamamen soktuktan sonra sonra ilacı vermeye başlayın diğer türlü çok acır yavaş yavaş verin ilacı morarma vs olmaz
Sunayyyy Iyı aksamlar kızlar dogumu ma son 10 gun elinde fazla 4000 binlik ıgnesı olan varmı acaba? 10 tane igne lazım durumdan dolayı alamıyorum raporum bttı
Burcutf Yalcnnaysgll ben kızımda clexan kullanıyordum bu kadar yapmıyordu ve morartmiyordu. O iğne kaldırılmış simdi tekrar hamileyim oksapar kullanıyordum havasını alıp vurunca daha az yakıyor ama ben doktoruma söyledim enox yazdk sanki o bir tık daha az acıtıyor sizde onu deneyin bi.isterseniz